[Home] [About Us] [Versi Melayu] [Chinese Version] 2014-10-31 02:56:01
Home
4D
[Search] [Ranking]
[Digit] [Permutation]
3D
[Search] [Ranking]
[Digit] [Permutation]
5D
[Search]
[Digit]
6D
[Search]
[Digit]
TOTO
[Search]
[Number]
DREAM
[Search]
(beta)
RESULTS
[By Draw]
[By Date]
[Forum]
[Chat Room]
[Competition]

[Forum] [New Comment] Previous Topic
Previous Topic
  Next Topic
Next Topic
Author Message
firasarshad

Joined: 2013-07-15
Posts: 262
berhentilah berjudi tu bukan untung pun

khas untuk semua forumers yg rjin mkn tahi

Posted on 2013-08-12 13:42:06



Author Comments
1125390

Joined: 2010-12-09
Posts: 57
sifu4385 x yah layan la budak ni buat semak je pale...

Posted on 2013-08-13 09:53:37

sifu4385

Joined: 2011-08-13
Posts: 2069
serupa khaizen......i like that

Posted on 2013-08-13 03:58:31

khaizen

Joined: 2013-06-21
Posts: 111
Hari hari ada race gua suka....

Posted on 2013-08-13 02:48:10

sevenz

Joined: 2013-08-07
Posts: 82
lek2 je...rm1 blh jd rm2500...
sp xnak kejar...sifu bsk kasi satu no cun2 punya blh...

Posted on 2013-08-12 23:11:11

firasarshad

Joined: 2013-07-15
Posts: 262
K smoga bjya kekekee pokai abih dh ni

Posted on 2013-08-12 15:17:41

sifu4385

Joined: 2011-08-13
Posts: 2069
duit bila2 masa blh cari...so x perlu takut pd mkt. Aku dh apply pd toke mkt. Adakn tiap hari race...diorg tak nak plak. So apa mau takut bro, fighting

Posted on 2013-08-12 14:55:17

sifu4385

Joined: 2011-08-13
Posts: 2069
0123456789 mcm ni sj mdh pun ko x blh kena........aku xdpt mkn 4d, aku mkn 3d. Tau 2d. So tak perlu nk takut pd mkt.

Posted on 2013-08-12 14:51:54

man_melda

Joined: 2013-07-10
Posts: 240
He3.dunia 4d sunguh mcabar.aku menyelam xtimbul2 ada baiknya juga pencen.tapi kalau pencen,bila lg nak dapat blik modal?alang2 menyeluk pkasam,biar smpi ke pangkal lengan.busuk2 bau pekasam..aku suka gak.

Posted on 2013-08-12 14:49:57

sifu4385

Joined: 2011-08-13
Posts: 2069
selamat ari raya farafarshad.. Berhenti lah jika ko selalu di kecewa oleh mkt. Rami dh yg masuk parit atau terjun laut. Sbb tak pandai main...so ko terlalu awal. Aku ingatkan ko lebih selamat atau belum terlambat atau blum ko klh byk. Lebih baik ko berhenti. Dah tak payah masuk forum...hanya yg berani ambil risiko saja yg blh lwn mkt. Yg lemah jgn coba2 bro..binasa kelak. Perlu ada duit baru layak main mkt. Hahahaha..klh setahun pun tak jejas.. Ini lah perlawanan. Ko klh 3x draw ko sdh insaf...mana blh jadi hero. Ekekek

Posted on 2013-08-12 14:44:23

man_melda

Joined: 2013-07-10
Posts: 240
Usaha tangga kejayaan..tikam lah no slagi hayat dikandung bdn.alang2 rugi da btimbun,xkn xnak dpt blik modal.kalau nak btaubat tu,btaubat lah sorang.biar org lain lihat yg bertaubat tu dapat velfire ke jak nanti.he3.sy xkn btaubat,insaf..tapi kalau skadar rehat sebulan tu ader la.

Posted on 2013-08-12 14:39:08

sifu4385

Joined: 2011-08-13
Posts: 2069
mslhnya skrg ko tak perlu kaya bro...kau tak perlu kejar kekayaan itulah maksud aku.. Kau perlu kejar......"KETENANGAN". Semua manusia perlu cari ni. Kaya x semstinya tenang, yg ssh selalu tenang. So ko nk yg mana? Kaya tp ssh...atau ssh tp kaya. Hahaha

Posted on 2013-08-12 14:31:04

firasarshad

Joined: 2013-07-15
Posts: 262
kesimpulannya, kalau senang dah kaya raya lah sifu bkn kayap rayap rkekekekeke

Posted on 2013-08-12 14:27:58

sifu4385

Joined: 2011-08-13
Posts: 2069
ko dtg lkawi ko cari aku...aku ada 50 biji kereta sewa/rumah sewa 20 biji.....apa klas velfire hanya rm150k.. Ko budak hingusan. Ko memang minat atau ko berhajat bila kena no ko nak beli velfire kan??? Hehehehehehe..

Posted on 2013-08-12 14:27:30

firasarshad

Joined: 2013-07-15
Posts: 262
orang tanya kau lain kau jawab lain

Posted on 2013-08-12 14:22:23

sifu4385

Joined: 2011-08-13
Posts: 2069
esok wa kasi lu satu nos firasarsad.....lu kena besar lu berhenti. Jgn ganggu lg forumer kat sini. Birkan diorg...mau main ke? Mau hemtam ke?....ada aku kesah. So tak perlu kitaorg bg nasihat. Pandai2lah jaga diri masing2. Lu nk tengok kereta apa wa pakai???????

Posted on 2013-08-12 14:21:33

firasarshad

Joined: 2013-07-15
Posts: 262
ekekeke kau tu lg mentah, aku cakap lain kau reply lain, kalau kau xda kereta besar atau rumah besar, jgn sembg dgn org main mkt selalu mng, kalau dah selalu mkn tokey kau dh kaya raya, bukan kata vellfire, helikopter pun mampu

Posted on 2013-08-12 14:20:45

sifu4385

Joined: 2011-08-13
Posts: 2069
firasah..aku teka umor ko ni 20 thn kebwh maybe 19thn. Sgt mentah cara susnan ayat msg mu. So hanya buang masa n waktu dgn ko. Hahahahaha . Wa nasihat kan lu..nerhentilah lu main mkt. Sbb lu selalu gagal. So jgn slhkn toke mkt. Slhkan diri ko sendiri. Renung2lah bro.

Posted on 2013-08-12 14:15:53

firasarshad

Joined: 2013-07-15
Posts: 262
kekekeke nothing kt ko, tpi sumting kt org len, itu petanda org tu dh brjayaaa ekekekekeke nothing kt ko sebab ko pun x mampu kekekekeke

Posted on 2013-08-12 14:14:14

sifu4385

Joined: 2011-08-13
Posts: 2069
dia dengki tu mastermkt..die selalu d mkn mkt, ekekek. Raya kat mana ari ni mastermkt, dh pegi umh bapak mentua ke..hehe. Biarkan si lalang itu. Hampeh

Posted on 2013-08-12 14:12:35

sifu4385

Joined: 2011-08-13
Posts: 2069
ko nk buat apa velfire...ko ni mentah lg hingusan. Aku nasihat kan ko bro firasad??....ko carilah KETENANGAN . Nnt ko akan mengerti..so kereta mewah,rumah besar. Nothing.

Posted on 2013-08-12 14:10:13

mastermkt

Joined: 2007-11-22
Posts: 10986
Farajarshad. Hang ni sampah forum. Forum tak perlukan hang du sini.

Posted on 2013-08-12 14:09:49

sifu4385

Joined: 2011-08-13
Posts: 2069
ko ingat velfire dah hebat ke??
Hahaha..jauh lg untuk ko belajar hal dunia.

Posted on 2013-08-12 14:06:19

firasarshad

Joined: 2013-07-15
Posts: 262
Rajin mng x kan kereta mewah x boleh beli? kekekeke

Posted on 2013-08-12 14:04:44

firasarshad

Joined: 2013-07-15
Posts: 262
Main untuk menang bro, hahha ya tuhan itu maha kaya.kalau u cakap mkt senang apesal lu x kaya2?? kalau lu selalu mng mkt sudah gulung tikar ma

Posted on 2013-08-12 14:02:41

sifu4385

Joined: 2011-08-13
Posts: 2069
ke insaffan dtg tiba kita di saat kecewa..inilah hakikat manusia.....org yg blum kecewa dia blum klh. Haha win lg esok.

Posted on 2013-08-12 14:02:04

mastermkt

Joined: 2007-11-22
Posts: 10986
Kau ni sampah forum sahaja Arshad. Cakap bagus duit talak tak guna. Id tak sampai sebulan buat menyemak dlm ni.

Posted on 2013-08-12 14:00:45

firasarshad

Joined: 2013-07-15
Posts: 262
kalau dah selalu mng, xkan nk beli vellfire sbijik x lepas kot!? keekeke

Posted on 2013-08-12 14:00:06

sifu4385

Joined: 2011-08-13
Posts: 2069
bukan nk kaya bro...biar tuhan je yg kaya. Mana ada manusia di dunia yg kaya??? Kalau blh kira duit dia.kiranya dia blum kaya..kalau tak mampu nilai harta itu baru kaya.....kau insaf lah untuk dirimu ..x perlu nasihat org lain. Ko selalu kecewa ko insaflah. Org lain masih blum rasa kekecewaan......org yg kecewa adalah org yg selalu klh di mkn mkt..haha

Posted on 2013-08-12 13:59:37

firasarshad

Joined: 2013-07-15
Posts: 262
hehe kalau rajin mng apesal x kaya2? hehe apesal moktar bukhari sorg mlyu ja yg ada dlm carta top 10 forbes? ckp tu biar logik sikit senang kalau dah kaya hehehe

Posted on 2013-08-12 13:52:24

sifu4385

Joined: 2011-08-13
Posts: 2069
ko je yg patut berhenti..hehe
org lain selalu menang ko je selalu kalah, hahaha...x perlu nk nasihat org lain. Org lain selalu menang. Kamu je yg kecewa..so kamu patut berhenti wa nasihatkan lu...shame on you

Posted on 2013-08-12 13:48:09


Response Time: 0.07 s
Email: [email protected]
Copyright 2002-2014 4D2U.com. All Rights Reserved.